American ExpressDankortEuroCard / MasterCardMaestroViaBillVisaVisa Electron

Reklamationsret

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (Ole Telkov). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder vi returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Ergo Kontorindretning
Kingosvej 92
4500 Nykøbing Sjælland
Email: kontor@ergo.dk

Varereturnering foregår ikke til denne adresse, men til adresse der oplyses i påkommende tilfælde - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Varer modtages kun retur efter forudgående aftale - e-mail eller tlf. 21770934

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 



Ergo Kontorindretning - Kingosvej 92 - 4500 Nykøbing Sj. - Telefon 21770934 - Fax 59310934 - E-mail salg@ergo.dk - CVR 59520318
Vis kurv Skjul kurv 0,00 DKK Du har 0 produkt(er) i din kurv

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere
Klik her for vores mobilside